Retur sau Schimb

Noi cei de la LENJERII CU STIL, va punem la dispozitie posibilitate de retur sau schimb al produselor
cumparate daca nu sunteti incantati de acestea.
Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o
perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in
afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri
decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la plasarea
comenzi fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala
clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014.
(Clientul va plati costul transportului de retur. Totodata va anunta la numarul de telefon disponibil sau
prin optiunea formular trimisa pe vanzari@lenjeriicustil.ro).  Produsele aflate la reducere nu pot fi rambursate. Ele pot fi schimbate, cu alte produse in contravaloarea produsului returnat. Transportul tur-retur al produsului returnat cat si a celor care urmeaza a fi primite in contravaloarea produsului returnat, vor fi achitate de catre cumparator. 
IMPORTANT DE STIUT:
– va rugam verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot
returna sau schimba.
– in cazul unui produs defect se schimba doar piesa defecta (costurile transportului sunt suportate de
noi). Daca produsul nu se mai afla in stoc, se poate schimba cu alt model (se achita diferenta daca
exista diferente de preturi) sau se poate returna. Daca avem produsul in stoc dar dvs.doriti schimbu cu
alt model, costurile transportului sunt suportate de dvs.
– in cazul in care doriti sa schimbati un produs cu alt model: completati formularul de mai jos, apoi trebuie
sa trimiteti produsul pe care doriti sa-l schimbati, prin orice firma de curierat (produsul trebuie sa contina
toate ambalajele originale, lipsa acestora duce la refuzarea returului) catre noi. Platiti transportul coletului
in momentul in care predati coletul curierului (coletele cu plata la noi vor fi refuzate). Dupa ce
receptionam produsul si-l verificam, trimitem noul produs catre dvs.
PASII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:
– PRODUSUL RETURNAT trebuie obligatoriu inpachetat intro foloie protectoare pe aceasta se va lipi
AWB ul coletului(retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite
direct pe ambalajul original vor fi REFUZATE).
– produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si
fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje).
– Produsele returnate vor fi verificate de catre departamentul nostru de primiri retururi. Nu trimiteti retur
cu produse pe care le-ai spalat in prealabil. Verificati produsul inainte de al spala pentru eventuale piese
lipsa sau deteriorate.
– il expediati prin orice firma de curierat (FAN CURIER, URGENT CARGUS, GLS etc.) catre noi, la
adresa: sos.Pantelion nr.93, sector 2, Bucuresti, numar de contact 0763.588.966
NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA
– IMPORTANT: achitati transportul catre noi in momentul in care predati returul curierului
(coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).
– rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in maxim 14 zile calendaristice din
momentul in care intram in posesia returului.
Conform cu Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1)